Klacht: Waardeloos product

op 18 oktober 2011 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 jaar geleden voor 1491 Euro een Philips LCD TV 37PF9641 gekochte.
Een maand geleden bleef aan/uit knop in tv zitten en werd onbruikbaar. Heb dit voor 170 Euro laten maken omdat Philips geen verantwoordelijkhedi neemt voor deze productiefout. Betreffende knopje doet sterk denken aan de plastic bouwpakketjes die ik maakte toen ik jong was, waarbij je de onderdelen zo kon losmaken van een plastic houdertje.

Gewenste Oplossing:

Als Philips verantwoordelijkheid neemt voor dit waardeloze niet duurzame onderdeel van de TV, waar ik 1491 Euro voor betaald heb en die ik minimaal 10 jaar probleemloos wil kunnen gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 01 november 2011 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips kan de klant helaas niet tegemoet komen in de kosten die gemaakt zijn voor de reparatie van zijn toestel.

Alle klachten die gemeld zijn door roelsanders