Klacht: Waardeloos – nog steeds geen geld retour

op 24 augustus 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Op 5 Maart heb ik 2 bikini’s besteld. Bikini 1: Op 24 juni kreeg ik eindelijk bericht dat een deel van mijn bestelling was verzonden. En inderdaad kreeg ik 1 bikini binnen. Helaas te groot, dus retour gestuurd (nooit een reactie van ontvangst gehad), maar geld nog niet ontvangen. Bikini 2: Ik had meerdere mails gestuurd met de vraag waar de andere bikini bleef, maar een reactie bleef uit. Daarom maar geannuleerd. Ik kreeg op 12 juli een reactie dat ik mijn geld binnen 14 dagen retour zou krijgen. Helaas nog steeds niets ontvangen. Weer meerdere e-mails verstuurd maar geen reactie.

Via het kamer van koophandel nummer was het mogelijk om een telefoonnummer te zoeken op het adres waarop het bedrijf staat ingeschreven. Dat nummer gebeld en toen ik kreeg ik het onderstaande nummer van de persoon die opnam: +31 623685773. Na whatsapp berichten op het nummer en dreigen met mijn rechtsbijstandsverzekering kreeg ik een email op 11 augustus dat ik mijn geld binnen 5 werkdagen terug zou krijgen. Helaas nog steeds niets ontvangen.

Daarnaast heb ik verder op internet gezocht en producten komen van Ali express, Amazon etc. Geen wonder dat het lang duurt voordat je het product krijgt en je betaalt ook nog meer dan het dubbele. De tekst \\\’laten we speciaal voor je bijmaken\\\’ is dus niet van toepassing. Dit bedrijf heeft absoluut geen aandacht voor de klant.

Geld retour

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mode-Statements nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door V M