Klacht: Waardeloos bereikbaar altijd zelfde bandje!!!!

op 20 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat verschrikkelijk slecht bereikbaar. Vooral als het om dat soort zaken gaat is het belangrijk goed bereikbaar te zijn. Via de site kan je een betalingsregeling treffen, maar dan nog krijg je een brief met het verzoek in één x te betalen. Gewoon te belachelijk voor woorden!

Gewenste Oplossing:

Nog nooit geweest

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 26 mei 2016 om 08:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Weert,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. De klacht is door onze klachtenafdeling in behandeling genomen. Wij hebben u zojuist een email gestuurd met nadere uitleg over uw dossier. Wij beschouwen de klacht hiermee als afgehandeld.

Erop vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Debby1982