Klacht: Waardeloos

op 22 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zit te wachten op een pakje. Zie ik de bezorger aankomen. Stapt uit en niet veel later zit hij weer in zijn auto en rijd weg. Krijg ik demelding dat ik niet thuis was.
Het ergste van alles is dat DHL er zelf niets aan doen. Allen maar bevestigen van wat ik vertel waar is. En dan nog vragen of ze iets voor me kunnen doen. Nou blijkbaar niet. Echt WAARDELOOS die DHL.

Als ze gewoon hun werk doen. Net iets verder kijken dan hun neus lang is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht! Wat vervelend om te horen dat er onterecht is gemeld dat u niet thuis was. Ik kijk graag even met u mee. Zou u daarvoor nog het tracktrace-nummer willen sturen? Met vriendelijke groet, Danique DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Laisjasharon

1 maand geleden - JUN491599949030139183087

DHL

Heeft op 22 juni 2021 om 16:11 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Laisjasharon