Klacht: Waardeloos

op 13 juli 2020 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Ik heb in oktober een bankt gekocht met de naam ‘donna eiland’ ik kreeg deze verrassend genoeg veel eerder dan aangegeven. Heel fijn.

Echter merkten we vanaf het begin dat hij heel erg kraakte. Alsof je op een oud schip zit. Hiervoor naar de winkel gegaan en zij gaven aan dat dat normaal is en na een maand of 3 over zou gaan. Hij voelde echter niet goed, doorgezakt etc. Op een gegeven moment rolde er iets onder de bank, daar konden wij niet meer bij omdat de bank bijna op de grond leunde. Wij hebben de bank op zijn zij gezet en zagen de zwarte onderkant helemaal gescheurd. Deze voorzichtig los gesneden om te zien dat al het houtwerk aan de binnenkant kapot was, en spijkers in de lucht zweven en allemaal dunne latjes gebruikt zijn.

Echter moet ik zelf mijn bank terug brengen op een dag en tijdstip van HUN keuze (zonder overleg) en dan nog afwachten of ze fout erkennen. Zo niet, zijn de kosten voor jou.
Vanwege medische redenen mag ik geen auto meer rijden. Ook kan ik niet tillen o.i.d. Daarom is de bank ook bezorgd.
Ik heb geen enkele optie om de bank bij hun te krijgen.

Schandalig.

Ik ben tevreden wanneer Seats en Sofa\'s de bank op komt halen, mij een leenbank geeft, de bank maakt, de bank bij ons terug komt brengen, en de leenbank weer meeneemt.
Of mijn geld terug zodat ik een fatsoenlijke bank kan kopen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 21 juli 2020 om 14:42 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Meikecm