Klacht: Waardeloos!

op 15 september 2016 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Op 1 Mei 2013 kochten wij de hoekbank Rico incl eiland en incl slaapgelegenheid en opbergruimte bij Seats and Sofas te Zevenaar. We kozen voor een zgn heel goede kwaliteit kunstleder. De Pellezza brown.

Binnen 3 jaar is de stoffering op het eiland en de zitting ernaast stuk. Deze lijkt te vervellen. Door nare omstandigheden hebben wij pas in Juli melding hiervan gemaakt.

Seats and Sofas Zevenaar geeft aan niks voor ons te willen betekenen en ze zeggen zelfs dat dit model en deze stof niet meer leverbaar is.
Wel willen ze ons een nieuwe bank verkopen met korting. Maar daar hebben wij geen vertrouwen in na deze ervaring.
We zien dat in België deze zelfde bank en dezelfde stoffering gewoon nog verkocht wordt. Op zijn minst hadden ze dezelfde stoffering kunnen aanbieden zodat we door een plaatselijke stoffeerder de bank zouden kunnen laten maken en er geen kleurverschil zou zijn.

Maar zij zeggen dat de stof niet meer leverbaar is, wat dus lariekoek is.

Waardeloze service en waardeloze kwaliteit bankstel!

Zorg ervoor dat we in ieder geval aan dezelfde stof komen voor herstel van de bank.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 15 september 2016 om 13:51 geantwoord

Geachte heer , mevrouw F. Hageman,
wij sturen uw melding meteen door naar het filiaal van aankoop,
als de meubelen hersteld kunnen worden is dit niet kosteloos.
met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Hageman