Klacht: Waarborgsom Essent

op 03 oktober 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Via het klachtenformulier op de site van Direct Pay Services het verzoek ingediend, de borgsom welke door Essent in het totaalbedrag is meegenomen niet van toepassing is, omdat ik geen klant meer ben, aan mij terug te betalen. Een herinnering aan Direct Pay gestuurd, dat ik nog geen bericht had ontvangen, nog steeds geen respons. Dit heb ik gedaan omdat mij door een medewerker van Essent was meegedeeld, dat dit via Direct Pay moet gaan, de partij die onderhavige vordering heeft overgenomen (middels cessie) van Essent Retail Energie B.V. andere partijen Webcasso en Van den Bergh & Partners B.V. Gerechtsdeurwaarders – Incassospecialisten. Wat mij niet duidelijk is, dat het op de rekening van Webcasso B.V. NL30ABNA0507414101 moet worden overgemaakt, terwijl Direct Pay de vordering heeft overgenomen.

Wanneer de waarborgsom, inclusief de incassokosten over 300 Euro en rente, op mijn rekening gestort zijn.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 04 oktober 2017 om 10:56 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Khat Wall

2 weken geleden - Deze klacht is niet opgelost. Is een pini pong spel geworden. Essent heefy mij doorverwezen naar Direct Pay en die verwijst mij weer naar Essent. Moet ik deze klacht dan weer bij Essent neerleggen? Wie kan mij hier antwoord opgeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Khat Wall