Klacht: Waarbonnummer schoonheidsbehandeling

op 29 augustus 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Beste heermevrouw,

Mijn waardebonnummer klopt niet en 23 keer heb ik gebeld en het aangekaart bij vakantieveilig. Ik heb elke keer weer een mail ontvangen dat ik de schoonheidsbon kan verzilveren. Maar met hetzelfde nummer. Ik weet niet wat er intern misgaat. Maar ergens vind er miscommunicatie plaats en dat is niet van mij kant.

Graag wil ik een nieuwe waardebonnummer!

Racheeda Jawahierkhan

Als ik een geldige waardebonnummer heb ontvangen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Beste Racheeda, Vervelend om te lezen dat je niet kunt genieten van het arrangement, omdat je vastloopt in het reserveringssysteem. Wij hebben net telefonisch contact gehad en heb de kwestie opnieuw doorgestuurd naar de veilingbeheerder. Wij houden je voor het weekend op de hoogte,zodat je op kort termijn alsnog kunt genieten van het arrangement. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VakantieVeilingen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 04 september 2018 om 10:51 geantwoord

Beste Racheeda,

Wij hebben van zowel de veilingbeheerder als de aanbieder een terugkoppeling ontvangen en vernomen dat er verkeerde codes zijn uitgegeven waardoor je geen reservering kon plaatsen.

Helaas is het technisch niet mogelijk om je een nieuwe code te geven en hebben wij de extra aankoop voor je geannuleerd en het bedrag van €7,95 naar je teruggestort. Per email ontvang je van ons een veilingtegoed voor al het ongemak.

Wij hopen dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.

Diana - Webcare VakantieVeilingen

Alle klachten die gemeld zijn door Racheeda