Klacht: Waar zijn mijn Japanse pakketten?

op 21 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte meneer mevrouw

Op 10 augustus 2017 had ik een cadeau besteld in Japan deze werd op 11 augustus verzonden normaal zou het dan
binnen 11 dagen ongeveer aankomen maar nu is het al bijna een maand onderweg en heb sindsdien niets vernomen van de pakjes.

Nu ben ik al naar de lokale postkantoor geweest maar daar is het pakket ook niet.en ze kunnen niet worden vastgehouden door de douane want ze zijn allemaal onder de €22.

Het is nog nooit voorgekomen dat een pakje uit Japan is verdwenen maar sinds de brievenbus postbodes nu de buitenlandse pakjes gaan aanbieden in plaats van de pakketdienst is dit nu dus wel voorgekomen.

Er was een keer hetzelfde gebeurt en toen had het distributiecentrum alles opgespaard om alles in 1 keer te bezorgen zonder een geldige reden.

Er is een mannelijke brievenbus postbezorger die altijd zeer vriendelijk is en mocht ik niet thuis zijn dan komt hij nog een keer langs
wat zeer gewaardeerd wordt, en heb nog nooit problemen gehad met onze vaste vrouwelijke pakketbezorger en de overige pakketbezorgers

Waar zijn mijn pakketten en wanneer kan ik ze eindelijk verwachten?

Wanneer mijn pakketten bezorgd worden of weten waar ze zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Louwes, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat deze pakketten al zo lang onderweg zijn. Ik kan me voorstellen dat u zich dan zorgen gaat maken. Ik heb echter niet de mogelijkheid om pakketten te traceren op basis van ordernummers. Heeft u wellicht ook codes van de afzender ontvangen die hierop lijken; AB12345678CD? Als dit het geval is zou ik deze graag ontvangen. Of zijn dit allemaal pakketten die in de brievenbus kunnen en als briefpost zijn verzonden? Dit kunt u eventueel navragen bij de afzender. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 september 2017 om 10:26 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Louwes,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door C. Louwes