Klacht: Waar zijn de postbodes ?!

op 10 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omdat ik in het verleden al eens problemen met PostNL heb gehad, leek het me handig om eens een brief naar mezelf te sturen. Goed getimed want ik had net 2 producten bij Bol.com besteld wat ook brievenbus post is.
Maandag middag is mijn brief verzonden, net als de 2 bol.com producten.
Dinsdag, niets…helemaal niets.
Volgens PostNL moet zo’n brief er de volgende dag zijn, echter er was geen postbode te bekennen, de gehele dag niet.
Ik ben geen zeikerd dus ik verwacht dan zeker woensdag (vandaag) de brieven te krijgen, hupsakee, weer de hele dag geen postbode…en het is toch een vrije lange straat, en een postbode komt niet onopgemerkt voorbij.
Toch maar geïnformeerd bij de buren maar niemand heeft de postbode gezien, gisteren en vandaag niet.
Dan maar PostNL bellen, die zeggen mij niets te kunnen doen, omdat A het DAGEN kan duren door een storing (waarbij 2% van de post niet op tijd bezorgd wordt, en dat zou betekenen dat onze postbode geen post heeft…je leest het goed GEEN POST, in de hele wijk niet, niet in mijn straat niet in de andere straten.
En B omdat het om briefpost gaat, dus als dat weg is dan kunnen ze daar niets aan doen, dan had het aangetekend of verzekerd verstuurd moeten worden.

Hoe DURVEN jullie zoveel geld te rekenen voor brievenbus post dat niet of te laat bezorgd wordt, dat is met andere woorden hondsbrutaal en arrogant.
Of is de oplossing dat ik maar weer eens de andere straten afstruin om mijn post te zoeken, die net als 2 x hiervoor ergens buiten op een brievenbus lag.

Als de postbode elke dag op tijd langs komt, en de post op tijd bezorgd, en in de juiste brievenbus bezorgd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 oktober 2016 om 13:19 geantwoord

Geachte heer Dekker,

Bedankt voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat de postbezorging op uw adres niet correct verloopt en dat u een aan uzelf verzonden brief en 2 brievenbuspakjes van bol.com nog niet heeft ontvangen. Allereerst mijn excuses hiervoor.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik helaas niet achterhalen wat er mis is gegaan. Aan de hand van uw melding bij onze telefonische klantenservice is er reeds een melding gemaakt van uw klacht. We gaan door middel van uw postcode onderzoeken of het probleem vaker voorkomt in uw postcodegebied en daarmee zoeken we naar structurele verbeteringen. Tevens wordt de melding besproken met de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de aflevering van de post op uw adres zodat hier extra aandacht aan zal worden besteed. Ik ga er vanuit dat de bezorging op het adres weer op het niveau komt wat u van PostNL mag verwachten. Mocht dit niet het geval zijn vernemen we dit uiteraard graag van u, u kunt dan ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Heeft op 10 oktober 2016 om 15:53 geantwoord

Ik ben nog steeds post kwijt, ik moet bewijzen tegenover bol.com dat ik het niet heb gehad. Iemand van postnl weet of heeft die poststukken, het kan toch niet \"kwijt\" zijn ?

Alle klachten die gemeld zijn door Rekked