Klacht: waar om wordt en niet bezorgt op slootenslaan 27 1852px heiloo

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

en kan u werk nemer zelf het verander op verzoek ag geven bij bruna of deka markt en zelf geen briefje dat daar ligt wat een rare bezorger die vrouw ik mis een belang baar ding scootmobiel onder deel leuk zon mens in dienst die komt bezorgen 0626405022 gr j van der wal

als dat mens op staande voet ontslagen wordt ze rijd de laan in keert en gaat weg zonder te bezorgen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw van der Wal, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat de bezorging op uw adres niet op de juiste wijze is verlopen. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht. Begrijp ik uit uw bericht dat het om een pakketje gaat dat niet op de juiste wijze bij u is bezorgd, maar naar de afhaallocatie is gegaan? Klopt het dat u hier geen gemist briefje van heeft ontvangen? Zou u de 3S-code van het betreffende pakket mee willen sturen? Met behulp van deze informatie kijk ik graag wat ik voor u kan betekenen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 september 2018 om 10:02 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door slibtonggeen