Klacht: waar is mijn poststuk

op 11 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

hieronder uw reactie. vrij nutteloos, aangezien ik in correct ABN communiceer. mijn simpele vraag blijft. kunt u op mijn NAW gegevens een zoekgeraakte brief traceren. nogmaals, ik heb geen barcode. ben nl. het briefje kwijt. kan dit bericht eventueel in het engels en frans herhalen. sorry, voor mijn toon. uw oplossing zie onderstaand geeft mij geen reden om niet cynisch te antwoorden. met vriendelijke groet.

Geachte mevrouw Mansour, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg vervelend voor u dat u het briefje kwijt bent geraakt. Ik heb u thans geprobeerd te bellen, maar kreeg helaas geen contact. Naar aanleiding van uw adres gegevens heb ik in mijn systemen gezocht naar een aangetekende brief. Ik kan helaas geen zending vinden. Om te achterhalen waar uw pakket zich momenteel bevindt heb ik van u de verzendcode nodig. Dit nummer begint met 3S en staat op het verzendbewijs dat de verzender gekregen heeft. U kunt met de verzendcode ook zelf uw zending volgen via mijnpakket.postnl.nl. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u naar aanleiding van onze reactie nog vragen heeft, dan kunt u gebruik maken van ons reactieformulier. Met vriendelijke groet, JPostNL Pakketten Klantenservice Consumenten www.postnlpakketten.nl/

ik wil graag mijn poststuk - met waarde? ben ik verantwoordelijk voor het niet kunnen bezorgen van post.nl van een poststuk waarvan ik de bar code c.q. alle codes ben kwijtgeraakt. hoe ging het vroeger, zonder codes o.i.d. wat is de vangnet procedure in geval van verlies van een afleveringsbriefje van de postbode?
na 2x het contact te hebben gehad met uw klantenservice -zie boven, ben ik ervan overtuigd, dat zij kennis ontbreken om mijn poststuk te vinden. kijkt u eens bij vivera postagentschap op t goylaan. op 28 juni 2012 zou deze daar zijn bezorgd? graag uw oplossing van dit probleem.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door fleurs