Klacht: Waar is mijn pakketje nu en wat is het probleem?

op 23 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht al geruime tijd op een pakketje uit Amerika. Nu zie ik per toeval deze melding.

Tracking Number: LX427434854US
Your item could not be delivered on February 14, 2018 at 5:55 pm in AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS due to the addressee not available at time of delivery. The addressee has been advised to pick up the item.

Status
In-Transit
February 14, 2018 at 5:55 pm

Addressee not available – Addressee advised to pick up the item

AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS

Wat is nu de situatie, graag met spoed antwoorden zodat een actie uitgezet kan worden om het pakketje als nog af te leveren.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn pakketje wordt bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 februari 2018 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Post,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wanneer u uw pakket kunt verwachten. Graag informeer ik u hierover.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik gezien dat uw zending op 13 februari bij ons binnen is gekomen. Vervolgens is het pakket op 14 februari afgeleverd bij de afhaallocatie in uw woonplaats en volgens mijn informatie heeft u het pakket daar vandaag af kunnen halen. Ik ga er vanuit dat u het pakket inmiddels in uw bezit heeft.

Ik hoop u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door cwfpost