Klacht: Waar is mijn pakketje ?

op 06 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 oktober 2017 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Janssen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u graag wil weten waar uw pakket uit het buitenland zich bevindt.

Uit mijn gegevens blijkt dat u uw pakket op 3 oktober hebt kunnen ophalen bij de PostNL locatie in Utrecht.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Marielle1607