Klacht: Waar is mijn pakketje?

op 24 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via Oskar&Klaus een bestelling geplaatst in Amerika. Pakket is verzonden zonder problemen (LZ655413688US) maar bevindt zich nu volgens de tracking informatie op het Amsterdam International Mail Centre Netherlands met de melding ‘Addressee not available – Addressee advised to pick up the item’. Waar kan ik dit pakket ophalen? Ik heb het adres al meerdere malen online gezocht, maar heb het nog nergens kunnen vinden.

Zodra ik weet waar ik mijn pakketje kan ophalen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 augustus 2017 om 16:55 geantwoord

Geachte mevrouw van Loon,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u uw pakket binnen Nederland niet verder kon volgen, waardoor er op het moment van uw bericht nog niet duidelijk werd waar uw pakket precies was.

Ik heb het voor u nagekeken, het pakket is binnen Nederland verder gegaan onder de code 3SEBEL3883484. Zo te zien heeft u het pakket 2 dagen geleden bij de Vivant af kunnen halen.

Mocht u opnieuw een zending uit het buitenland verwachten, dan raad ik u aan om dit in de gaten te blijven houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt de buitenlandse code daar invullen in het veld bij '3S barcode', krijgt u daar resultaat te zien dan wordt de bijbehorende 3S-code ook direct zichtbaar.
Op die manier kunt u het pakket verder volgen zodra het in Nederland is.

Alle klachten die gemeld zijn door helenevanloon