Klacht: Waar is mijn pakketje

op 17 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een maand geleden een pakketje uit het buitenland besteld en de track en tracé zegt dat hij nu bij Amsterdam internationale mail center is al een week lang en ik kan geen nummer of e-mail vinden die ik kan gebruiken

Mijn pakket nummer: UF924787961YP

Gewenste Oplossing:

Als ik meer duidelijkheid heb over me pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juni 2021 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer/ mevrouw,

Uit uw bericht begrijp ik dat u nog geen bericht van aankomst heeft ontvangen, waarmee u de waarde kunt aangeven van uw buitenlandse zending. Ik kan me voorstellen dat u hierover verontrust bent.

U kunt het bericht van aankomst online invullen via www.postnl.nl/bva/, maar e-mailen kan ook naar [email protected] Vermeld u daarbij uw kenmerk//binnenlandse referentie. In beide gevallen ontvangt u direct een ontvangstbevestiging per e-mail. Daarna gaat de inklaringsafdeling aan de slag en nadat uw gegevens zijn verwerkt, duurt het gemiddeld 2-4 werkdagen voordat het pakket bezorgd wordt.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Brianschmitz