Klacht: Waar is mijn pakket ???

op 15 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste , ik heb op 8 april kledij besteld op SHEIN en betaald . Het is toegekomen in Nederland bij Worldtech Nederland op 16 april en sindsdien heb ik geen enkele update gezien . Ik wacht al heel lang op mijn pakket . Mijn trackingscode is : JVGL06047542584661184384
Wanneer komt mijn pakket nu eindelijk toe ?

Gewenste Oplossing:

Geld terug of pakketje laten toekomen, zoeken naar een oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 mei 2020 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw melding. Van deze zending hebben wij alleen nog maar een vooraanmelding staan, het pakket lijkt nog niet aan ons overgedragen te zijn.

I kan mij goed voorstellen dat u het pakket spoedig wil ontvangen. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de webshop waar u dit pakket besteld heeft en te melden dat u er nog steeds op zit te wachten. Hopelijk kunt u het pakket dan alsnog spoedig ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Emilyloir