Klacht: Waar is mijn pakket ??

op 15 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 september 2018 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Kramer Freher,

Bedankt voor uw bericht. Volgens onze gegevens heeft uw pakket helaas vertraging opgelopen wegens een sorteerfout. Inmiddels is de sorteerfout hersteld en staat er voor vandaag een bezorgpoging gepland tussen 11.00 en 15.00 uur. Mijn excuses voor de vertraging.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vivian
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over DHL is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid069