Klacht: Waar is mijn pakket?

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na lang wachten zou vandaag eindelijk mijn internationaal verzonden pakket bezorgd worden.

De gehele dag is er iemand thuis geweest, maar aan het einde van de dag was er nog geen pakket. Dan maar de USPS tracking-informatie checken… En daar stond dat het pakket al afgeleverd was. Waar dan? Niet bij ons. Niet bij de buren, dat heb ik nagevraagd… Geen briefje, niets… En dan ga ik er maar van uit dat de postbode de bel niet heeft kunnen vinden. Of heeft de bezorger zelf maar besloten dat er niemand thuis was en dat er maar niet aangebeld hoefde te worden?

Een klacht doorgeven bij PostNL is na 20.00 uur onmogelijk, geloof ik… Dat is, anno 2018, toch wel heel erg apart.

Noem me ouderwets, maar ik zou graag mijn pakket bezorgd krijgen...

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Honkoop, Hartelijk dank voor uw bericht. Uit uw verhaal haal ik dat u uw internationale pakket nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Graag zou ik willen reageren op uw bericht. Allereerst mijn excuses voor de ontstane verwarring. Ik zou graag even met u mee willen kijken naar de situatie rondom uw pakket. Zou u mij hiervoor de trackingcode kunnen sturen? U kunt 247 klachten doorgeven en vragen stellen via onze social media kanalen Facebook en Twitter. Ons webcareteam staat 247 voor u klaar. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 11 september 2018 om 11:11 geantwoord

Geachte heer Honkoop,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MHP