Klacht: waar is mijn pakket?!?!

op 20 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou gisteren tussen 14.00uur en 18.00uur mijn pakket geleverd krijgen. Helaas kwam deze niet binnen. Prima, kan gebeuren in deze drukte.

Maar tot mijn verbazing zie ik op mijn track & trace dat hij gisteravond om 21.00uur geleverd zou zijn?!!

Waar is mijn pakket gebleven dan?

Gewenste Oplossing:

als ik mijn pakket terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 december 2017 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u uw zending ondanks de 'bezorgd' melding uw pakket niet ontvangen heeft. Daarom wil ik u adviseren om hier een melding van te maken bij de verzender van uw pakket. Die kan dit namelijk verder oppakken met DHL en hier een onderzoek bij ons voor opstarten. Wij zoeken dan uit wat er aan de hand is zodat uw pakket alsnog zo vlug mogelijk bij u bezorgd kan worden. Mijn excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 20 december 2017 om 18:30 geantwoord

Dat is geen oplossing maar afschuiven. Ik heb ervoor betaald en je kan vast wel zien welke bezorger in mijn wijk gisteravond aan het werk was!

Alle klachten die gemeld zijn door KS013