Klacht: Waar is mijn pakket!!?

op 17 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via de postfirma USPS heb ik via de mail vernomen dat mijn pakket na de customs in Nederland bij het AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS was. Daarna staat dat het pakket bij mij thuis is aangeboden en dat het pakket is afgeleverd. Ik heb echter niks ontvangen en er is niemand aan mijn deur geweest. Ik wil weten waar mijn pakket nu ligt en/of hij misschien bij een verkeerd adres is aangeboden. mijn USPS tracking nummer is: CJ540780515US. Het aflever adres is Groot Zand 14, 4823HV Breda op naam Noël Sapulete.

Als ik weet waar mijn pakket is en dat hij op het juiste adres wordt afgeleverd.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 december 2017 om 11:46 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Sapulete,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag over een pakket dat vanuit het buitenland naar u is verzonden. Graag wil ik dit toelichten.

Ik zie gelukkig in track en trace dat u het pakket een aantal dagen later van het postkantoor heeft kunnen afhalen. Wanneer een pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt dan wordt hier een Nederlandse barcode aan gekoppeld en dan is het pakket op deze code verder te volgen. Dit is na te kijken via; https://www.internationalparceltracking.com door de buitenlandse code op de plek van de 3S-code in te vullen.

Pakketten waar douanekosten bij zijn gekomen gaan sinds begin oktober direct naar een afhaallocatie en u ontvangt dan per post een afhaalbericht. U kunt het pakket dan samen met dit bericht en een paspoort of ID ophalen. Mocht het haast hebben en het afhaalbericht is er nog niet dan lukt het ook wel als u de Nederlandse 3S-code meeneemt.

Alle klachten die gemeld zijn door noelsapulete