Klacht: Waar is mijn pakket?

op 23 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

p 29 juni heb ik al een mail gestuurd naar DHL met een klacht, na deze mail is mij aangeraden een klachtenformulier in te vullen, dit heb ik gedaan maar ik heb hier helaas nog geen reactie op terug gehad.

Hier de klacht:

Op 20 mei 2017 heb ik via DHL Parcel een pakket verstuurd naar een postbus in Zweden, dit was een retourtje. Vreemd genoeg heb ik hier geen track & trace code bij ontvangen nadat ik het pakketje had ingeleverd. (Dit is trouwens wel vaker gebeurd bij het inleverpunt waar ik mijn pakketjes altijd breng)

Na contact te hebben opgenomen met de site waarnaar de schoenen verstuurd waren, bleek echter dat het pakketje helemaal nooit ontvangen is. Omdat ik geen code heb gehad heb ik nu ook geen idee waar het pakketje is gebleven!

De waarde van de inhoud is helaas aardig veel, namelijk 90-, en de verzendkosten waren 18-. Een bedrag van 108 euro, die ik nu nooit meer terug zal zien, erg zonde dus, weggegooid geld.

Als er duidelijkheid is over wat er met het pakketje is gebeurd en of het überhaupt wel is verzonden naar Zweden. Een vergoeding zal ook wel heel fijn zijn, aangezien het bedrag dat ik nu kwijt ben best groot is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 23 augustus 2017 om 13:58 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u een claimformulier hebt ingediend maar hier nog niets van heeft vernomen. Heeft u wellicht de mogelijkheid deze te mailen naar webcare_parcel@dhl.com? Dan ga dit dit graag op basis daarvan voor u nakijken.

Miranda
DHL Parcel Webcare en klantenservice