Klacht: Waar is mijn pakket ?

op 08 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 april heb ik een pakket naar Costa Rica gestuurd.
Gewicht 9720 g
Aan 7304

Barcode CC050944714NL
Tot nu toe is het nog niet aangekomen in het land van bestemming .

Ik stuur regelmatig pakketten daarheen en dit duurt wel heel lang.
Ik hoop dat u mij kan geruststellen.
Groet , jannie kettmann te ede

Gewenste Oplossing:

Als u weet waar mijn pakket is gebleven

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 mei 2017 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kettmann,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat uw pakket tot op heden niet is aangekomen bij de geadresseerde in Costa Rica.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er inmiddels een formulier naar u is gezonden om een onderzoek op te starten. Ik hoop dat u spoedig positief bericht zult ontvangen naar aanleiding van dit onderzoek.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Jannie Kettmann