Klacht: Waar is mijn pakket,

op 23 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo ik heb op aliexpres iets gekocht nou wacht ik al meer dan 4weken erop, mijn vorige pakket is ookverkeerd gegaan en terug gestuud, hellaas kon ik met diegene geen contact opnemen wederom was het jullie fout ik heb geen afhaal bewijs gehad.

Trackingnummer; RF210014866CN
Nou wil ik weten waar dit pakket is,

trackingnummer RR218647688CN

Wanneer ik mijn pakket heb

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 23 mei 2016 om 10:12 geantwoord

Geachte mevrouw Snelders,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend te vernemen dat uw zending terug is gestuurd en u tevens geen afhaalbewijs heeft gekregen. Ook wilt u weten waar uw andere zending is die 4 weken geleden is verzonden. Graag informeer ik u hierover.
Ik heb de scaninformatie van zending RF210014866CN/ 3SRETA1152224 opgezocht en zie dat deze inderdaad inmiddels retour is gezonden omdat het niet tijdig is afgehaald. Het betreft echter een zending bestemd voor een ander adres dan u opgeeft. In dit geval wil ik u adviseren om contact op te nemen met de verzender om te controleren of het de juiste barcode is die u heeft ontvangen.
Voor wat betreft zending RR218647688CN heb ik nog geen gegevens in ons systeem staan. Het kan zijn dat het pakketje nog onderweg is. Mocht het te lang duren, wil ik u voor deze zending ook verwijzen naar de afzender voor meer informatie.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Fsnelders