Klacht: waar is mijn pakket??

op 20 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

ik heb op 17-12-2013 4 horloges besteld, en heb de totale verzending gevolgd. Op 02-01-2014 was het pakket aangekomen in België(?), en zou binnen 3 dagen worden geleverd. ik ben nu 12 dagen verder, heb contact via de mail gezocht(via diverse kanalen; afdeling sales, the website zelf) en niemand schijnt te weten waar mijn pakket is? heb wel een Chinees gesproken(via de mail) en hij vertelde dat het mijn eigen verantwoording is als een pakket wordt verstuurt en dat het postagentschap in België niet verantwoordelijk is.

Ik wil gewoon mijn bestelde artikelen of mijn geld retour.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 08:55 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat er probleem met de bestelling is. Onze excuses voor het probleem en veroorzaakt ongemak. Wij hebben al eerder toen u een ticket/vraag ingediend al een email teruggestuurd maar misschien hebt u die niet ontvangen. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder vindt u hoe u een ticket in kunt dienen:

De klantenservice
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door