Klacht: Waar is mijn pakket

Lcr1980 op 26 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 25 september 2020 heb ik een pakket gebracht maar DHL met trackingnummer JVGLOTC0031433660. Helaas bleek er 1á2 dagen vertraging te zijn. Na een aantal dagen heb ik een case aan laten maken te weten nummer 10272226.
Dit heeft tot op heden niets uitgehaald en via deze weg wil ik nog eenmaal een poging doen om het pakket te traceren omdat ik het heel vervelend vindt voor mijn klant. Ik kan melden wat er in de doos zit, mochten daar vragen over zijn en jullie in de dozen willen kijken die over zijn en staan opgeslagen in jullie sorteerdepot. Helaas had ik er alleen een sticker op gedaan en niets opgeschreven, waarschijnlijk is de sticker er af gegaan.

Als het pakket terecht is en deze bezorgt is bij mijn klant.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 26 februari 2021 om 11:06 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Om te beginnen excuses voor de vervelende situatie. Ik heb de case bekeken. Onze backoffice heeft het onderzoek afgerond en alle mogelijke controles uitgevoerd. Zo te zien heeft u ook al een claim ingediend en ontvangen.

Heeft u nog vragen wat betreft dit onderzoek, de uitkomst of de hoogte van het claimbedrag? Dan raad ik u aan om te reageren per mail in de case. Onze backoffice pakt dit dan z.s.m voor u op.

Heeft u verder nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Sorry voor het ongemak.

Mick