Klacht: waar is mijn pakje??

op 15 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 4 augustus jl is een pakje met bezorgcode 2HT1495SN voor ons bij anderen bezorgd en op het niet – thuis- kaartje stond dat het bezorgd zou zijn op ” beukenlaan no 31
na herhaaldelijk op dat adres te zij gaan bellen om mijn pakje op te halen bleek nooit iemand thuis . Nu blijkt dat die familie op vakantie was sinds 27 juli en het pakje dus helemaal niet aangepakt kon hebben!! dus dit klopt niet
. ook de buurman die de plantjes water gaf weet van niets
Er zit voor meer dan 100 euro in het pakje en .de vraag is nu waar het gebleven is
WAAR IS MIJN PAKJE??”

Gewenste Oplossing:

als mijn pakje weer terecht is

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 augustus 2016 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Het spijt me te horen dat dit pakketje al zo lang zoek is. Bij het afleveren van dit pakket heeft de bezorger aan ons en op de Track en Trace aangegeven dat het pakket bij de directe buren op nummer 20 afgegeven moet zijn. Dat op het kaartje zo specifiek aangegeven staat dat het op de Beukenlaan 31 afgeleverd is, maar de bezorger op het zelfde moment gemeld heeft op nummer 20 geleverd te hebben, is natuurlijk enorm slordig, mijn excuses hiervoor.

Mocht dit nog niet gedaan zijn, is mijn advies te informeren bij uw directe buren op nummer 20, om na te gaan of zij uw pakket in ontvangst genomen hebben. Als zij ook niet thuis zijn of uw pakket niet hebben aangenomen, wil ik u vragen dit te melden aan de verzender van uw pakket. In dit geval kunnen mijn collega's dan een onderzoek starten in samenwerking met de afzender, om na te gaan waar het pakket dan wel afgeleverd is.

Met vriendelijke groeten,
Maarten
DHL Parcel klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door waarismijnpakjenu