Klacht: Waar is mijn pakje?

op 14 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meer dan een maand geleden heb ik een groothandelbestelling gedaan bij een bedrijf in Amerika. Afgelopen week ben ik door hen geïnformeerd dat het pakket bij AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE zou liggen. Ik heb echter geen idee hoe dit nu verder moet? Ik woon zelf in Emmeloord, het pakket is hier niet aangeboden en ik kan het ook niet ophalen in Amsterdam. Het T&T nummer dat ik heb gekregen is CJ540265248US. Ik hoor graag jullie oplossing.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket bezorgd wordt op mijn thuisadres of als ik het op kan halen in mijn eigen woonplaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Feijen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat het niet duidelijk is wat de status van uw zending vanuit de US is. Ik wil u hier graag verder over informeren.

Volgens mijn gegevens is de code omgenummerd naar 3SPAMS9148198 en zo te zien is deze inmiddels afgehaald van de afhaallocatie.

Mocht dit niet zo zijn, of u heeft andere vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Offeijen