Klacht: waar is mijn pakje?

irina1999 op 29 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

de bezorger was afgelopen dinsdag (10-10-2017) langsgekomen maar wij waren niet thuis en er is geen briefje achtergelaten, dus ik weet ook niet waar het nu is of wat ik moet doen.

als mijn pakje bij mij is of als ik weet wat ik moet doen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Lisetsky, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te horen dat de bezorger geen briefje bij u heeft achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik hoop dat u dit pakket inmiddels in uw bezit heeft. Maar mocht dit niet het geval zijn dan zou ik graag de 3S-code van dit pakket ontvangen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Lisetsky, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Zou u de gevraagde informatie alsnog willen verstrekken? Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 november 2017 om 14:43 geantwoord

Geachte mevrouw Lisetsky,

Alle klachten die gemeld zijn door