Klacht: waar is mijn pakje?

irina1999 op 29 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de bezorger was afgelopen dinsdag (10-10-2017) langsgekomen maar wij waren niet thuis en er is geen briefje achtergelaten, dus ik weet ook niet waar het nu is of wat ik moet doen.

Gewenste Oplossing:

als mijn pakje bij mij is of als ik weet wat ik moet doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Lisetsky, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te horen dat de bezorger geen briefje bij u heeft achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik hoop dat u dit pakket inmiddels in uw bezit heeft. Maar mocht dit niet het geval zijn dan zou ik graag de 3S-code van dit pakket ontvangen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Lisetsky, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Zou u de gevraagde informatie alsnog willen verstrekken? Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 november 2017 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Lisetsky,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door