Klacht: Waar is mij pakketje

Petrastella29 op 03 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zit te wachten op me pakket van Korea, ik had 3-7 dagen werkdagen bezorgen gekozen en hij is nog steeds niet gekomen EG221977980KR Mijn track nummer

Ik zou graag me pakket ontvangen zo snel mogelijk binnen krijgen

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 april 2018 om 16:11 geantwoord

Geachte mevrouw Stella,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u nog niet meer informatie over uw zending heeft. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

Het pakket zal na aankomst in Nederland verder gaan met de code 3SEPGE3905694. Op dit moment ligt het pakket bij onze inklaringsafdeling. Mocht er extra informatie nodig zijn dan zult u hier nog een brief over ontvangen. Ik kan dit proces niet versnellen of beïnvloeden, daarom wil ik u graag verzoeken om dit af te wachten. Zodra het pakket is vrijgegeven zal deze aan uw adres gekoppeld worden, u kunt het pakket dan via track trace verder blijven volgen. Na vrijgave duurt het gemiddeld 2-5 werkdagen voor het pakket bij de afhaallocatie bezorgd zal worden. Na levering bij de afhaallocatie heeft u twee weken om de zending af te halen.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door