Klacht: Waar is inhoud van ons terugstuurde pakje?

op 26 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij bestelden een zonnebril op zonnebrillen.com . De inhoud was niet goed dus we stuurden het vorige week terug. Het pakje was meer dan een week onderweg van België naar Nederland. Vandaag is het bij de firma aangekomen maar er zat een of andere lege enveloppe en gsm hoesje in. Van de zonnebril was er geen sprake. Nu beweert de firma dat wij die er niet in staken of dat er bij de post iets fout is gegaan. Wij willen graag ons geld terug!

Gewenste Oplossing:

Wij willen graag ons geld terug want wij stuurden wel degelijk de zonnebril terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van de Walle,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw retour pakket naar Nederland beschadigd is aangekomen en dat een deel van de inhoud nu mist. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik adviseer u om contact op te nemen met het bedrijf waarmee u het verzonden heeft in België. Zij kunnen wellicht voor u actie ondernemen en contact met ons opnemen indien nodig.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Anneleen 2