Klacht: Waar is dit van?

op 13 oktober 2011 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Tot mijn verbazing wordt er al een tijdje 9 euro per maand afgeschreven, en ik weet absoluut niet waar van.
Mijndomijn.nl?????

Ik wil weten waar dat van is, en als dat niet van mij is uiteraard mijn geld terug.
Ik gebruik deze rekening practisch niet, en dit gaat al vanaf Mei?? Idere keer met andere nummers.

Bericht van docdata payments

6 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Docdata payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Op uw afschrift staat hoogstwaarschijnlijk de naam van de webwinkel vermeld. In dit geval vragen wij u direct contact op te nemen met de webwinkel. Mocht dit niet het geval zijn dan vragen wij u om ons het betaalkenmerk te sturen welke op uw bankafschrift vermeld staat. Het betaalkenmerk begint meestal met PID en dan 10 cijfers. Hiermede kunnen wij u de gegevens verstrekken van de webwinkel welke verantwoordelijk is voor de afschrijving van de/het afgeschreven bedrag(en). Na ontvangst van het betaalkenmerk zullen wij u doorverwijzen naar de betreffende webwinkel voor verdere communicatie. U kunt de informatie sturen naar support@docdatapayments.com Het is mogelijk om uw gedane betaling te storneren binnen een termijn van 56 dagen via uw bank. U kunt ook uw bank contacten voor het blokkeren van doorlopende machtigingen. Met vriendelijke groeten, Docdata Payments

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 14 november 2011 om 13:27 geantwoord

De klant verzocht om via de opgegeven contactgegevens een kenmerk te verstrekken teneinde de klant verder te kunnen helpen en in contact te kunnen brengen met de betreffende webwinkel.

Heeft op 15 november 2011 om 11:58 geantwoord

Bij mijn weten is het probleem opgelost door
mijndomijn.nl, jullie hebben daar helemaal niets aan bijgedragen. Verder dan het opsommen van een paar stompzinnige regeltjes kwamen jullie niet, terwijl er ten onrechte geld van mijn rekening verdween, niets om trots op te zijn dus.

Alle klachten die gemeld zijn door Thailover