Klacht: Waar blijft mijn pakket?

op 26 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wordt zowel door Post NL als door de verkoper van het kastje naar de muur gestuurd. Item heeft al 2 weken dezelfde status en ik ben het nu beu. Graag uitzoeken waar mijn pakket blijft!!!!!

LT068483315NL

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket omtvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 mei 2020 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Deze komt uit het buitenland en u ziet al twee weken dezelfde status. U zou graag willen weten wanneer het uw kant op komt. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de scans bekeken en zie dat de zending wel al is aangekondigd, maar we hebben het nog niet verwerkt. Wereldwijd zijn, mede door de Corona, veel vertragingen ontstaan waardoor het langer kan duren voordat het aankomt in NL en vervolgens bezorgd wordt bij u. Ik vraag daarvoor uw begrip. In dit geval raad ik u aan om het toch nog even af te wachten. Ziet u in de loop van komende maand nog steeds geen verschil in de scans, neem dan contact op met de afzender. Die kan dit eventueel via de eigen postorganisatie verder uit laten zoeken. Hopelijk is dit laatste niet nodig en komt het alsnog snel uw kant op.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 28 mei 2020 om 07:40 geantwoord

Dit is geen oplossing. Het pakket is al wel verwerkt bij PostNL volgens het Track en Trace systeem. Ik vindt het idioot dat niemand mij antwoord kan geven hoe het nu precies zit. Ik wens een duidelijk antwoord en anders laat ik het hier niet bij zitten.

Alle klachten die gemeld zijn door Greygoose