Klacht: Waar blijft mijn pakket??

op 22 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via KylieCosmetics.com heb ik een bestelling geplaatst in Amerika. Pakket is verzonden zonder problemen (LX699857265US) maar bevindt zich nu volgens de tracking informatie op het Amsterdam International Mail Centre Netherlands met de melding ‘Attempted Delivery – Item being held, addressee being notified AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS’. Wat wordt hiermee bedoeld en wanneer kan ik mijn pakketje nu verwachten?

Gewenste Oplossing:

Als ik meer verduidelijking heb en weet wanneer mijn pakketje komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Baser,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket uit Amerika bij het International Mail Centre zou liggen. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wanneer u uw pakket kunt verwachten. Graag informeer ik u hierover.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik gezien dat uw zending op 5 december bij ons binnen is gekomen. Vervolgens is het pakket op 8 december afgeleverd bij de afhaallocatie en volgens mijn informatie heeft u het pakket daar op 9 december af kunnen halen. Ik ga er vanuit dat u het pakket inmiddels in uw bezit heeft.

Ik hoop u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door sbsr