Klacht: Waar blijft mijn jurk?

op 18 juli 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Op 16.06 heb ik een pre order geplaatst voor de rode skater dress met de gedachten dat ik deze jurk op mijn 25ste verjaardag feest aan te kunnen. Mijn order werd verschoven door vertraging op de levering wat ik vrij appart vondt aangezien we al aantal weken veder waren. Nu heb ik op verschillende manier contact met jullie opgenomen maar krijg op geen enkele manier reactie. Ik zou graag weten of ik hem voor aanstaande zaterdag binnen heb en mag hopen dat hij past en naar wens is. Graag zou ik zo snel mogelijk reactie ontvangen en anders voor zaterdag 22.06 mijn geld of jurk willen zien. Helaas moet ik ook mededelen dat ik niets meer bij jullie zal bestellen in de toekomst vanwege de slechte klantenservice die jullie verlenen.

Ik ben pas tevreden als ik een fatsoenlijk antwoord terug krijg en daarbij of mijn jurk of geld ik ontvangst kan nemen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mode-Statements nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manonlente