Klacht: Waar blijft mijn bestelling???

op 16 september 2016 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

– Op 04-09 bestelling geplaatst. Ordernummer 05299126.
– Op 09-09 krijg ik een mail dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen; \\\”Maar, geen zorgen! Wij zullen er uiteraard alles aan doen om de bestelling met spoed bij u te bezorgen.
Bovendien houden wij u binnen de 24u op de hoogte over de vooruitgang van de bezorging.\\\”…….
– Op 13-09 mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft. Geen reactie.
– Op 15-09 gebeld met het gratis nummer. Na 15 minuten wachten en 30 x naar een \\\”sexy\\\” damesstem te hebben geluisterd dat er écht zo iemand op gaat nemen krijg ik opeens een andere stem die zegt: Op dit moment zijn wij gesloten. Wij zijn geopend van 10h00 tot 18h00. HET IS 15H30!!! –> Weer een mail gestuurd waar mijn bestelling blijft.
– Bij mijn bestelling op de site staat dat de bestelling op 09-09 verzonden is, maar Track & Trace van DHL zegt: Geen resultaat gevonden voor je zendingsnummer.

Als ik mijn geld terug heb. Mijn bestelling wil ik niet meer hebben. Dit bedrijf voelt niet goed!!

Reactie van de melder van de klacht NatuurlijkBeter

1 maand geleden - Ik heb Sarenza te pakken gekregen. Door hun verhuizing zijn een hele hoop dingen niet goed gegaan. Vele excuses gehad. Ik heb netjes mijn geld terug gekregen en een kortingsbon voor een nieuwe bestelling.

Alle klachten die gemeld zijn door NatuurlijkBeter