Klacht: Waar blijft de reactie

op 01 november 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb meerdere pogingen gedaan om per telefoon en per mail, kaartjes van de Jubileumaanbieding te bestellen maar helaas. Heb ook een klacht per mail direkt naar See gestuurd, maar tot nu toe totaal geen reactie. Wellicht via deze site wel? Ben benieuwd….

Gewenste Oplossing:

Compensatie gemaakte belkosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 10 juli 2012 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

We vinden het erg vervelend dat we moeilijk bereikbaar zijn geweest. We hebben in deze periode extra mensen ingezet en onze openingstijden verruimd om iedereen van dienst te kunnen zijn. Steeds vaker kunnen we tegenwoordig zorgen dat acties (dmv een actiecode) ook via internet geboekt kunnen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Keytown52