Klacht: VW polo 2005

op 28 maart 2013 over Autobedrijf Eustagio, Capelle a/d Ijssel in de categorie Autodealers

Ik had via Marktplaats een advertentie gezien van een zilveren VW Polo uit 2006 met 110.000 km. Ik belde Autobedrijf Eustagio op en kreeg Rinie aan de lijn, hij informeerde mij dat de zilveren Polo net verkocht was maar hij nog wel een blauwe op het oog had maar ik moest einde dag even terugbellen.
zo gezegd zo gedaan. Hij informeerde mij dat de auto uit 2005 kwam (wel zelfde model) en zelfde aantal KM. Hij zou mij de volgende dag bellen als hij de auto kon bemachtigen, en ja hoor leuk telefoontje en ik ben dezelfde middag nog gaan kijken.
Kom ik daar aan… een zandweg vol gaten ziet er niet echt geweldig uit maar je komt bij een ontzettend leuk bedrijf! bij de proefrit gaf Rinie ook aan de weg te willen maken maar het eigenlijk wel een goede test is voor de auto’s je hoort meteen als er wat mis is haha.
auto verder prima in orde, maar ik miste alleen een armsteun. binnen op kantoor heeft Rinie (TER PLAATSE!) de vw dealer gebeld en geinforeerd hoeveel een armsteunkost met zijn korting. kijk dat is nou nog eens netjes want hij had ook zo een prijs tegen mij kunnen zeggen en er nog wat op kunnen verdienen of er nog arbeid bij kunnen rekenen.
Zijn Motto is dan ook: ik wil graag eerlijk zijn, ik probeer wat op te bouw dat duurt jaren, afbreken kun je in 1 dag.

Degelijke man Rinie hij heeft zn zaakjes op orde en ik adviseer iedereen die op zoek is naar een leuke tweedehandsauto daar toch even een kijkje te nemen! Zoals al eerder vermeld schrik niet van de weg vol gaten, lelijke mensen kunnen ten slotte heel lief zijn ;-).

zaterdag ga ik terug voor het monteren van de armsteun en heb ik meteen wat dingen die bij de koop niet naar voren zijn gekomen, dan heb ik het over bijvoorbeeld de sigarettenaansteker die ik mis, Rinie had er al 1 klaarliggen!

Alle klachten die gemeld zijn door mojobull