Klacht: vvv cadeau bonnen geen goede uitleg

op 09 april 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij rotterdam alexander een stofzuiger gekocht van 59 euro, zeg maar 60.
Zelf woon ik in amsterdam, dus zou het keurig op de jan van Galenstraat in amsterdam worden afgeeverd.
Mooie oplossing.
Maar toen ging ik denken dat ik die stofzuiger eigenlijk niet wilde hebben, en mijn geld terug wilde hebben.
Dus toen ik bij de blokker was in de jan van Galenstraat, kreeg ik te horen dat ik mijn geld niet terug krijg, maar een blokkerbon van hetzelfde bedrag.
Dus ik ben dus verplicht iets te gaan kopen bij blokker, ik wilde gewoon mijn totale bedrag terug.
De stofzuiger zat nog gewoon onuitgepakt in de doos en met de bon van nog geen week uit.
Dan word het gezegd in de jan van galen, ja dit hadden ze moeten zeggen bij de aankoop in alexander, niet gedaan.
Wat krijg ik als antwoord, tja is niet anders.
Nu heb ik grote spijt, want ik wilde een stofzuiger kopen bij een andere winkel.
Heel associaal om mij te dwingen om een cadeaubon aan te smeren, zodat ik bij blokker die gaat besteden.
Niet netjes, en zeker de laatste keer dat ik iets groots koop bij blokker.
Ook de manager wilde geen oplossing zoeken, hij bleef maar herhalen dat het zo gaat, en niet anders, bah wat een klantvriendelijkheid

Gewenste Oplossing:

Ik heb 60 betaald, 50 euro vvv cadeaubon en 10 euro kontant.
Gewoon mijn hele bedrag terug geven, is tenslotte mijn vvv bon,

Alle klachten die gemeld zijn door suzanna22