Klacht: vulling van dure bh s push-up verplaatst zicht waardoor randje bh boven omkrult

op 16 oktober 2016 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

beste mensen ik koop vanaf 12 jaar voor mijn dochter slips en bh bij jullie en de nodige nachtkleding ben altyd zeer tevreden geweest met jullie producten ze is nu 25 jaar oud dus heb veel geld bij jullie achtergelaten.echter heeft ze vrij kleine borsten dit werd opgelost door push up.enkele jaren geleden kwamen nieuwe bh s super push up hierover werden we geinformeerd in de zaak dochter en ik erg blij want dit was de oplossing echter wel prijzig altyd in de 30 euro maar ja. heb hier echter op moment 5 bh s liggen waarvan in 1 cup de vulling is verschoven is niet meer goed te krijgen heb vanalles geprobeerd open gemaakt proberen t op zn plaats te krijgen vulling proberen vast te zetten niks helpt waardoor de bovenrand van de bh omkrult naar buiten zie je onder alles zitten ondanks de goede behandeling met wassen ben vorig jaar met 1 terug geweest naar zaak ze zei dat dat al eens kon gebeuren was maar zelden ! bij ons dus 5 keer achter elkaar

als ik dit zo lees reageerd u bijna niet op klachten?? ben al blij als u dit nu wel doet is wel zo netjes! wanner ben ik tevreden als t probleem word opgelost ja als U de bh s voor mijn part wil maken.of als u komt met n oplossing voor nieuwe bh s we praten hier minimaal over 150 euro dit heb ik over voor goede kwaliteit waar jullie voor staan anders kan ik tenslotte naar zeeman bh s gaan kopen.hopende gaat u dit netjes afhandelen dit ook ivm mijn jarenllange vertrouwen in jullie mvg MR

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Mevr Raijmakers

1 maand geleden - Dure reklame maar ho maar de service