Klacht: Vuitgestelde levering

op 23 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zou vandaag mijn pakket binnen krijgen. Had er vrij voor genomen en plotseling uitgesteld. Word nu hopelijk morgen geleverd. Vind dit erg vervelend.

Gewenste Oplossing:

Als het vandaag nog geleverd word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Van der Stelt, Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending uitgesteld is naar de volgende werkdag. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Als u de zending nog niet heeft ontvangen, ontvang ik graag van u de barcode van de zending. Als u deze niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw melding op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Als u rechtstreeks contact wenst kunt u contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van der Stelt,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd, maar hier hebben we geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mail1818