Klacht: Vuitgestelde levering

op 23 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zou vandaag mijn pakket binnen krijgen. Had er vrij voor genomen en plotseling uitgesteld. Word nu hopelijk morgen geleverd. Vind dit erg vervelend.

Als het vandaag nog geleverd word.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Van der Stelt, Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending uitgesteld is naar de volgende werkdag. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Als u de zending nog niet heeft ontvangen, ontvang ik graag van u de barcode van de zending. Als u deze niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw melding op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Als u rechtstreeks contact wenst kunt u contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 15:06 geantwoord

Geachte mevrouw van der Stelt,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd, maar hier hebben we geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Mail1818