Klacht: vriezer aldi werkt niet naar behoren

op 11 december 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

vriezer gekocht 3 weken geleden. Maakte erg veel geluid en rare tikken. Deze is omgeruild door medion netjes. Maar deze nieuwe vriezer verbruikt veel meer dan de vorige. op beide staat 135kwh/jaar. De vorige kwam uit na monitoren op een nette 115-120 kwh per jaar, helemaal goed. Deze nieuw komt uit op 165-175kwh/ jaar. Beide zijn hetzelfde type. Dit is dan ook onacceptabel . Ik ben er erg gefrustreerd van.

Als ik een vriezer krijg die niet opeens meer verbruikt dan die wat ik in de winkel heb gekocht.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Reactie van de melder van de klacht donny smeets

1 maand geleden - Alvast bedankt ;)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht donny smeets

1 maand geleden - beste Medion, Ik wilde graag hier even schrijven hoe ontzettend ik te spreken ben van de service van Medion. Deze is gewoon meer dan goed te noemen. Echt een dikke 10.. Dat had ik niet zo goed verwacht. Er wordt direct gereageerd op mails, en er word direct concreet iets met je afgesproken voor een oplossing. En bij onduidelijkheid bellen jullie gewoon netjes op en zijn heel erg behulpzaam. Vandaar dat ik me geroepen voel om jullie deze positieve reactie graag te geven.. Mijn dank tot nu toe over de top service. vriendelijke groet, : de starter van deze klacht!

Alle klachten die gemeld zijn door donny smeets