Klacht: Vriendelijk

op 23 december 2010 over De Hypotheker in de categorie Hypotheekwinkels

Bijna alle kantoren van de hypotheker, met name kantoor Dordrecht, wil ik graag adviseren om een cursus te gaan volgen “hoe ga ik met mensen om”.

Het botte en bijna “viswijverig” gedrag komt mij en vele anderen meer dan de strot uit.

Dus ik zou zeggen, ga op zoek naar een goeie leermeester om vriendelijkheid te leren.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Hypotheker in behandeling genomen

Bericht van De Hypotheker

7 jaren geleden - Geachte (voor mij anonieme) klager, Voordat ik op uw klacht reageer stel ik mij graag eerst even aan u voor: mijn naam is R. (Rob) van der Laan en ik ben werkzaam bij De Hypothekers Associatie BV te Rotterdam, de centrale organisatie van alle vestigingen van De Hypotheker. Ik hou mij o.a. bezig met het oplossen van problemen, het beantwoorden van vragen en het behandelen van klachten. Uw klacht van vanmiddag gaat over de manier waarop u door de medewerker(s) van De Hypotheker te woord bent gestaan, eerlijk gezegd schrik ik hier nogal van en betreur dit ook. Uw ervaring met De Hypotheker staat namelijk haaks op de manier waarop wij (willen) werken. Daarom zou ik graag met u in contact komen om meer details van u te vernemen, vandaar deze oproep. Zou u, indien u daar behoefte aan heeft, mij via mail willen doorgeven wat er is voorgevallen? U kunt mij bereiken via rob.vanderlaan@hypotheker.nl Alvast hartelijk dank voor uw moeite. Rest mij u prettige dagen toe te wensen. Met vriendelijke groet, Rob van der Laan De Hypothekers Associatie BV

Alle klachten die gemeld zijn door dehypolulo