Klacht: Vreselijke service

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al vaker een pakket laten bezorgen via DHL, helaas.. Telkens weer raak dat er een brief in de brievenbus ligt met de tekst “vandaag troffen wij niemand thuis”. Terwijl wij gewoon thuis waren. Als de keuze er was om niet voor DHL te kiezen als bezorger was die zeker gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Daadwerkelijk aanbellen om te kijken of er mensen thuis zijn, alleen dat gaat sommige moeilijk af om een knop in te drukken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te moeten vernemen dat het leveren vandaag niet is gelukt zoals u dit van ons gewend bent. Ik ga dit intern laten opnemen met het depot om na te vragen wat er is gebeurt. Ik zia dat u inmiddels een interventie hebben gedaan en we zullen het morgenavond nogmaals proberen.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Avandes