Klacht: Vreselijk bedrijf, vreselijke service.

op 22 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb meerdere keren meegemaakt dat ik 3 of 4+ uren thuis zit te wachten op een pakket terwijl de bezorger een briefje in de brievenbus doet dat ik niet thuis ben. Vervolgens moet ik wachten tot de volgende dag, wanneer de postbezorger WEL zin heeft om aan te bellen en het pakketje aan mij te geven! De service is ongelofelijk slecht; een klacht indienen of bellen naar de klantenservice voor een oplossing levert elke keer niks op! De bezorgers blijven het doen, en het kan PostNL helemaal niks schelen hoe er met hun klanten om wordt gegaan. Het beste is om zo ver mogelijk van dit bedrijf weg te blijven. Kies indien mogelijk voor een andere bezorgservice!

Als mijn pakket voortaan OP TIJD en JUIST wordt afgeleverd. NIET wanneer de postbezorger zin heeft om mijn pakket af te leveren, maar gewoon in het aangegeven tijdvak.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Lachgaar, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat de bezorger niet bij u aanbelt, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Zou u de 3S-code van het betreffende pakket mee willen sturen? Dan kijk ik dit graag voor u na. Misschien een vreemde vraag, maar uw bel werkt goed? Ik hoor het graag van u, zodat ik (indien van toepassing) een klacht voor u aan kan maken. Hoewel u het gevoel krijgt dat een klacht niets oplevert, is dit niet het geval. De klacht wordt namelijk met de betreffende medewerker besproken, zodat er passende maatregelen getroffen kunnen worden. Op die manier kan de kans ook verkleind worden dat zoiets opnieuw gebeurt. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 26 september 2017 om 10:27 geantwoord

Geachte mevrouw Lachgaar,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door Amsterdam100