Klacht: Vreemde koerier Valid Express PostNL

op 27 mei 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Koerier zonder bedrijfskleren belt steeds weer aan zonder binnen te komen in de flat en zegt dat hij pakket komt afhalen en meldt desgevraagd dat hij een vrachtbon heeft.
Aan voordeur blikt hij deze niet te hebben en zo maar half binnen te komen. Hij zegt dat hij nooit om vrachtbonnen wordt gevraagd en dat dit rare vraag is. Weet niet wat hij komt ophalen, draagt geen koeriersapparaat en wil ook geen vrachtbon maken ter plekke.

Belt zijn opdrachtgever en hoort dan blijkbaar voor het eerst wat hij moet ophalen en vertelt hem dan weer dat hij af te halen producten niet in zijn order krijgt. Liegt vervolgens tegen deze meneer dat wij pakket niet willen meegeven terwijl wij slechts een inleverbewijs vragen voor waardevolle item dat hij moet meenemen en dit nogmaals melden hoorbaar voor man aan de telefoon.

Product dat koerier doorkrijgt komt niet overeen met het product dat hij moet meenemen. Wil evenmin ons overdrachtsbewijs tekenen, komt ook niet met een andere oplossing en gaat weer weg.

Personeel dat zich kan legitimeren en niet liegt over vrachtbon of gang van zaken
niet ongevraagd woning binnen treden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw/ meneer, Bedankt voor uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: De tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Verbijsterde koeriers klant