Klacht: vreemde gang van zaken doen

op 10 december 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

ze maken reclame dat ze over retouren niet moeilijk doen maar hoe kan het dan dat je er als klant word uitgepleurd met de reden u stuurt te veel retour?!

en als ik iets terug stuurde dan kocht ik vaak de betere versie vam het product.

Maar oh wee zeg als je een keer een klacht over ze
hebt omdat je pakje zoek is of omdat ze het verkeerde item opsturen dan krijg je te horen dat vergissen menselijk is (helemaal mee eens) maar om
dan vervolgens me eruit te pleuren als klant met reden brutaal tegen medewerker ??? beetje vaag
en na heel veel mailen en bellen kwam de echte pieter uit de mouw ik stuurde te veel retour ,maar dat stond natuurlijk lullig omdat de slogan was retouren doen wij niet moeilijk over??? Of toch wel pietertje want tja jij hebt dan wel wen groot bedrijf maar als je dat wilt houden zou ik eens een paar rotte appels uit je mandje halen want ik heb even gekeken in de maand dat ik er uit gepleurd ben had ik voor dik 7000 euro aan bestellingen dus wtf man
hoeveel klanten heb je die dat uitgeven?!

ik zou me zeker twee keer bedenken voor je je minions zulke rare uitspraken laat doen en over dat ik coolblue over slechte revieuws geef dat klopt maar ik lieg dan ook niet ik heb alles zwart op wit.

En btw ik zet deze klacht neer om
mensen te waarschuwen voor coolblue en hun vieze praktijken want over retouren doen ze zeker moeilijk en het is zo erg nu dat ze mn hele account met alle facturen hebben gewist dus alle facturen zijn weg kan ik niet bij en coolbue zei oh bel maar dan sturen we hem op via de email ….. en ik bellen en bij elke factuur zelfde verhaal sorry denk dat je het ergens anders hebt gekocht hier is geen factuur te vinden. Stel leugenaars ik heb hier een factuur van een camera en om te testen heb ik gebeld en idd niets over te vinden zelfs toen ik de datum aankoop noemde ! schande ! graag uw uitleg en graag alle facturen opgestuurd met POST en begin nu niet weer te mauwen over het groen en niet uit printen dan moet je ook je reet niet afvegen met je klanten!

met excuus van pieter en mijn facturen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht paul0351

7 maanden geleden - ok ik zag in behandeling genomen en niet om gelijk als rot exklant over te komen! Wil ik u laten weten dat ik absoluut NIET als klant wil terug komen maar wel vind dat ik recht heb op mn facturen ik kreeg geen emails met nota's heb alles laten nakijken en kreeg wel order bevestigingen en nooit factuur dus issue bij u en dan nu ook mn account gelockt dus kan ze niet online opvragen en dit is wat ik wil of alles afdrukken en opsturen (aangetekend) voor bewijs ! Laatste lijkt mij beste omdat ik ook verzekeringen heb via jullie bij actua en daar moet ik wel papieren bij hebben. Dus graag mijn bonnen doen toe komen! En nee geen klant meer worden nooit meer te veel gebeurd en ik ben geen dief en wens ook niet te worden genoemd door u als dief! Tevens ook oplichter genoemd en ik zou collega tegen elkaar uitspelen?? Dat kan niet want ik kan uw medewerkers toch niet besturen of wel ?

Coolblue

Heeft op 11 december 2017 om 18:45 geantwoord

Beste meneer Tuut,

Ik kan me enigszins voorstellen dat het vervelend is als je op de Blacklist geplaatst wordt. Echter is het vele retourneren niet de enige reden dat dit is gebeurd. Er is meerdere malen aangegeven dat je medewerkers dreigt of op een niet passelijke manier aanspreekt. Dit alles opgestapeld, is voor ons erg makkelijk geweest om tot een Blacklist over te gaan.

Je kunt nog steeds inloggen op de website en de facturen van eerdere aankopen inzien. Deze zijn niet verwijderd. Het is alleen niet meer mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.

Verder wil ik je ook vriendelijk aangeven dat het geen zin heeft om hier verder op in te gaan. We hebben deze keuze gemaakt en zullen dit niet intrekken. We hebben je namelijk eerder een kans gegeven en helaas is dit niet goed uitgepakt.

Coolblue

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 11 december 2017 om 19:54 geantwoord

Absoluut niet opgelost kan niet inloggen en coolblue verschaft ook geen manier hoe dit wel te doen!

NB ik wil geen klant meer zijn en ben er blij mee op de blacklist te staan omdat ik geen wil zaken doen met leugenaars en of oplichters die zonder ook maar 1 ding kunnen hard maken ,dus praten alleen maar negatief over mij als klant maar kunnen niets bewijzen van al deze onzin! wat ik wel kan bewijzen is dat ik dief ben genoemd en oplichter en vele excuus mails allemaal bewaard en tja das nou jammer maar die ga ik allemaal openbaar maken en ik heb mijn huiswerk wel gedaan en weet dus ook de prive adressen van deze mensen die dit hebben gedaan dus ik ga alles online zetten en de handtekening vul ik aan met hun prive gegevens zoals hun facebook of telefoon nummer en ik hoor u denken waarom dan ,nou omdat jullie dit zijn begonnen en mij hier een partij lopen zwart te maken en ik ben er nu eens klaar mee er zijn meerdere malen klachten over gegeven en steeds zeggen jullie oh sorry had nooit zo mogen gebeuren en nu dit weer ik ben er klaar mee en daarom deze terug actie van mij omdat ik dit wel op zn plaats vind en omdat in uw mails nergens staan dat ik iets niet bekend mag maken dus bij deze binnen kort een emmer stront terug maar dan op jullie bordje eens kijken hoe dat het andersom voelt ben benieuwd en ren nu maar snel naar je manager om te huilen en zeggen wat je hebt geflikt tegen mij en wat ik terug ga doen en de enige manier om een einde aan dit gezeik te maken is mn login te geven zodat ik bij bonnen kan en dat word steeds geweigerd ook net gebeld kon niet dus gegroet en hou de fora in de gaten daar komt alles op te staan zoals radar en kassa en facebook en dan met name op de pagina's van de mensen die lelijle emails hebben verstuurd aan me die krijgen een mooie persoonlijke boodschap zodat de rest van hem of haar vrienden kan zien hoe goed ze zijn in mensen afzeiken! word vervolgd!

Reactie van de melder van de klacht paul0351

6 maanden geleden - deze klacht is NIET opgelost en ik heb nog steeds geen toegang tot mn facturen en ook niet inloggen. wel gelukt een ander account te maken en even test order gedaan (goedkope) en deze is gewoon netjes afgeleverd dus dat blokkeren is ook een beetje natte vinger werk.Leuk feitje is ook nog eens dat het gaat om een geheel gratis verstuurde en niet betaalde order hihi , nouja betaald met jullie eigen tegoed bonnen die ik kreeg nadat ik weer eens had gebeld over deze stand van zaken. Eigenlijk moet je je als bedrijf toch eens goed achter je oren krabben als zelfs je personeel de klant zn kant kiest en tegoed bon geeft (waarvoor dank M. ik zal geen namen noemen maar ik vond dit zo grappig dat ik dacht jullie doen als bedrijf wat zo groot is zo lelijk tegen klanten en beweren dat ik heel lelijk ben tegen uw personeel nou ik zie toch een heel ander verhaal ,denkt u nu echt dat als ik zo’n vervelende klant zou zijn en lelijk tegen uw mensen zou zijn ze mij daarvoor zouden belonen met 2 waardebonnen van 10 euro,het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat ze dit zouden doen inderdaad.Dus nogmaals graag gewoon even niet zo de grote jongen uithangen en gewoon even toegang tot mn facturen geven. Ik wil ook wel weer bellen maarja stel straks krijg ik weer tegoed bonnen?! (en even voor de duidelijkheid NIET om gevraagd maar aangeboden door cb zelf) Ik denk niet dat coolblue nog verder zal reageren op dit schrijven omdat ze heel hard gaan zoeken nu om te kijken of ze mn account kunnen vinden en deze ook verbannen,maar laat ik dit zeggen ik geef je met alle liefde de naam vd account als jullie me mijn bonnen geven of acces tot de bonnen.

Alle klachten die gemeld zijn door paul0351