Klacht: Vreemde factuur en geen klantenservice

op 19 januari 2017 over mttm in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Recentelijk ben ik ingegaan op een aanbieding van MTTM betreffende een gratis 085 nummer. De deal was: Gratis doorschakeling, 100 minuten gratis bellen, geen abonnementskosten, geen aansluitkosten, u betaalt slechts wat u verbruikt.
Toen ik het had afgesloten kreeg ik een mail waarin stond dat er geen abonnementskosten waren maar enkel gesprekskosten: “Tariefplan: Verkeerstarieven Servicenummers (PPC €0,0385/PPM €0,050/MO €0,255)”.
Inmiddels heb ik dit abonnement nog niet gebruikt, maar toch krijg ik een factuur van €33,28 aan administratiekosten van het bedrijf ZakelijkeNummers.nl BV.
De klantenservice van beide bedrijven is niet bereikbaar en hangt zelfs op na resp. 3 en 6 minuten.
In mijn account op hun website kan ik enkel vinden dat ik een abonnement heb tot januari volgend jaar zonder dat ik dat wilde.
Daarnaast lees ik veel verontrustende berichten over dit bedrijf op internet.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de factuur wordt geannuleerd en het abonnement wordt stopgezet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar mttm over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door mttm in behandeling genomen

Bericht van

6 maanden geleden - Beste S. Vos, Allereerst hoop ik dat het 085-nummer u heeft geholpen en u deze dan ook goed kunt gebruiken. Het klopt dat dit nummer compleet gratis is. Ook voor u. Waar de kosten vandaan komen durf ik niet te zeggen, mijn collega kan u hier meer over vertellen. Ik heb uw klacht dan ook doorgezet naar mijn collega. Deze zal nog deze week reageren op uw klacht. Wat betreft de klacht omtrent de klantenservice, ik zal er persoonlijk voor zorgen dat dit verbeterd wordt. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, MTTM.nl Afdeling Marketing

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat mttm een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

mttm

Heeft op 10 mei 2017 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Vos,

Excuses voor de late reactie. Ik zie dat uw klacht inmiddels is opgelost (2 februari). Uw 085-nummer is naar uw wens opgeheven.
Wij danken u nogmaals voor de genomen moeite en hopen dat u naar wens bent geholpen. Als ik nog iets voor u kan betekenen, hoor ik het graag.

Hartelijke groet,
Fleur Meesters
MTTM

Alle klachten die gemeld zijn door stephanvos