Klacht: Vreemde communicatie/zaak

op 17 februari 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Aantal maanden geleden brieven verkregen van Vesting Finance namens ‘schuldeiser’ Neckermann (failliet). Het ging om het betalen/afbetalen van een nog kleine rekening uit -naar ik meen- 2013/2014. Goederen, die ik nooit besteld heb, zouden destijds op een adres zijn afgeleverd waar ik al 7 jaar niet meer woon. Behalve het vaag benoemen om welke goederen het ging konden ze me geen informatie leveren. Ik kreeg uiteindelijk twee opties te horen: of aangifte doen bij de politie (heling oid) of betalen. Helaas is aangifte doen bij de politie zeker niet zo geregeld. Heb met de politie gesproken en zien dit als een zaak van Vesting wanneer zij weinig tot niets kunnen aanleveren. Alleen Vesting ziet dat weer anders e n blijven aanmaningen/brieven sturen. Het wordt dus echt een principe-zaak zo. Wat ook vreemd is: ik word soms vanaf een nummer gebeld wat op de naam van Vesting Finance staat (020 5914564) maar bij het opnemen hoor ik niemand aan de andere kant van de lijn. Zit me niet lekker dit. Kan iemand mij helpen? Hartelijk dank!

Wanneer ik niet hoef te betalen voor goederen die ik nooit besteld/verkregen heb en er geen enkel contact meer is met Vesting Finance BV.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesting Finance nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 15 juni 2016 om 10:52 geantwoord