Klacht: Vreemd Mailbericht

op 29 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg een vreemd mailbericht van Post NL maar ik denk dat dat niet van Post NL komt. Waar kaan ik dat bericht heen sturen, dat u dit na kunt zien?

Gewenste Oplossing:

Mail onderzoeken en zien te voorkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 augustus 2016 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte de heer/mevrouw Pronk,

Afgelopen week ging er een phishing mail rond. Wij zijn hiervan op de hoogte en er wordt aan gewerkt om dit op te lossen. U kunt de mail het beste verwijderen uit uw postvak en prullenmand. Hier vindt u er eventueel meer informatie over: http://www.postnl.nl/klantenservice/bezorging-en-ontvangst/phishing/

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door J. Pronk